سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهینه سازی سایت

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

    نظر

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021 | آینده اتریوم

سه پیش بینی برای این رمز ارز در مقاله اتریوم چیست بررسی میشود؛ در سال 2021 وجود دارد که هر 3 نفر در جایگاه‌های مختلف آن را ارائه داده‌اند. برخی معتقدند اتریوم در سال 2021 پیشرفتی چشمگیری را شاهد خواهد بود. در صورتی که برخی دیگر معتقدند اتریوم با همین سرعت کم خود ادامه خواهد داد تا نتیجه اتریوم 2.0 مشخص شود.

در هر صورت پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021 خیلی دور از انتظار نیست. زیرا نه کسی از اتریوم به عنوان ارز برتر نام برده و نه رقیب خیلی بزرگی دارد. بنابراین نه رشد غیرمعمولی مانند بیت کوین خواهد داشت و نه سقوط غیرطبیعی. 

 

چطور اتریوم Ethereum بخریم ؟

اگر قصد خریداتریوم دارید می توانید با کلیک بر روی عکس زیر مستقیما وارد پنل ثبت نام شوید و مراحل خرید اتریوم را به سادگی هر چه تمام تر پیش بگیرید.

 

آموزش خرید و فروش اتریوم

قبل از خرید اتریوم بایستی با مفهوم «کیف پول» بیشتر آشنا شوید.

 

قبل از اینکه اتریوم یا هر ارز دیگری را خریداری کنید و با مراحل آموزش خرید اتریوم آشنا شوید؛ بایستی حتما کیف پول مخصوص آن ارز را داشته باشید. پس بهتر است در این مقاله در ابتدا به سراغ پنل کاربری برویم و از آن وارد کیف پول اتریوم شویم.

 

1- از قسمت سمت چپ بالا؛ گزینه ثبت نام را کلیک کنید.

 

 

 

2- با درج یک شماره تماس و رمز وارد پنل کاربری شوید.

 

 

 

 

 

با ارسال یک کد تایید به گوشی وارد پنل کاربری می شوید که تنها با درج اطلاعات کاربری می توانید به پنل معاملات دسترسی داشته باشید. 

 

 

تمام گزینه هایی که با ستاره قرمز رنگ مشخص شده اند بایستی تکمیل شوند.

 

در صورت عدم مغایرت اطلاعات، هویت شما در کمتر از نیم ساعت تایید می شود.

 

با تکمیل‌‌ این بخش، پس از تکمیل حساب کاربری وضعیت شما به حالت معلق تبدیل خواهد شد. پس از حدود نیم ساعت باید مجددا وارد شوید تا بتوانید از طریق پنل معاملات به خرید یا فروش تتر (با هر ارز دیگری) بپردازید.

 

فراموش نکنید؛ پس از تکمیل اطلاعات بایستی حتما از سیستم به مدت نیم ساعت خارج شده و سپس وارد شوید. در غیر ‌‌اینصورت «پنل معاملات» برایتان فعال نخواهد شد. این بخش به سایت بار سمت راست اضافه خواهد شد.

 

*اگر پس از نیم ساعت همچنان در وضعیت معلق بودید، با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

 

بخش دوم: کارت های بانکی

برای ورود به پنل معاملات نیازی نیست تمامی اطلاعات حسابتان را در اختیار سیستم قرار دهید. بنابراین؛ بخش کارت های بانکی را هم می توانید در زمان خرید یا فروش اتریوم تکمیل کنید و هم می توانید قبل از انجام معامله (جهت تسریع در روند معامله) تکمیل کنید.

 

نمایش تمام ساید بار

 

همانطور که در ابتدا مقاله گفتیم؛ قبل از اینکه بخواهیم ارز را خریداری کنیم باید کیف پول مخصوص آن ارز را داشته باشیم. پس در ابتدا به سراغ قسمت ششم یعنی کیف پول می رویم.

 

بخش ششم: کیف پول

 

با انتخاب کیف پول، باکس اولی که مشاهده می کنید؛ باکس «تومان» است که به دو بخش «+شارژ» و «برداشت» تقسیم شده است. بخش شارژ یعنی جایی که می توانید موجودی کیف پولتان را به هر میزان که بخواهید شارژ کنید.

 

پس از شارژ پول مستقیما وارد پنل معاملات می شوید. (در نهایت مجدد به این بخش باز خواهیم گشت).

 

آموزش خرید و فروش اتریوم | چگونه اتریوم بفروشیم

اگر مقداری اتریوم دارید که قصد فروش آن را دارید، تنها کافیست وارد پنل ثبت نام شوید و از آن جا با ورد به بخش پنل معاملات و درج مقدار اتریوم و قیمتی که برای آن در نظر گرفته اید به فروش برسانید. 

 

این دو بخشی که مشاهده می کنید؛ کمی با دیگر صرافی های آنلاین متفاوت است.

 

در این صرافی برای اینکه مقداری ارز را خریداری کنید، باید مقدار ارز و قیمت هر واحد به تومان را وارد کنید. سپس منتظر بمانید تا شخصی همان میزان از اتریوم را به همان مبلغی که شما می خواهید هزینه کنید، به شما بفروشد.

 

در مقابل اگر می خواهید، مقداری اتریوم را بفروشید؛ مقدار ارز و قیمتی که برای هر اتریوم در نظر دارید را وارد کنید و منتظر بمانید که شخصی آن را از شما خریداری کند.

 

بخش چهارم: سفارشات من

تمامی سفارشات به صورت فیلتر شده در این بخش قرار دارد. نوع کوین و نوع عملیات (خرید یا فروش) را انتخاب می کنید و سپس دکمه جستجو را کلیک می کنید.

 

بخش پنجم: تراکنش ها

تمامی تراکنش هایی که تاکنون انجام شده با ریز جزئیات در این بخش نمایش داده شده است.

 

بخش ششم: کیف پول

خوب تا اینجا یا یک درخواست خرید ثبت کرده ایم یا یک درخواست فروش. فرض کنید؛ 2 واحد ارز اتریوم خریداری کرده اید. این دو واحد در قسمت موجودی اتریوم نمایش داده می شود. اگر در پنل معاملات 0.5 واحد فروش اتریوم ثبت کنید؛ میزان ارز بلاک شده شما 0.5 و میزان برداشتتان 1.5 خواهد بود.

 

در صورتی که هیچ مقدار ارزی را به فروش نگذارید؛ مقدار موجودی با مقدار برداشت شده برابر خواهد بود.

همواره مقدار موجودی برابر است با قابل برداشت + بلاک شده

حال به بررسی دو گزینه «واریز» و «برداشت» می رسیم. با انتخاب گزینه واریز صفحه ی که برای ما گشوده می شود؛ شامل نمایش کلید خصوصی و مقدار ارزیست که می خواهید آن را به فروش برسانید یا خرید. به این صورت که:

 

اگر شما قصد فروش اتریوم را دارید؛ ابتدا اتریوم را به سایت منتقل کرده و پس از فروش، پول را برداشت می کنید.

اگر قصد خریداتریوم را دارید؛ ابتدا پول را به سایت واریز می کنید و سپس اتریوم را برداشت می کنید.